--- /dev/null
+Formát souboru pro Open GameBook:\r
+\r
+\r
+Kodovani:\r
+UTF-8 nebo CP-1250\r
+\r
+Dalsi:\r
+Cely text je bud psany s diakritikou, nebo bez. (vyjimku tvori prvni radek, ktery muze diakritiku obsahovat i pokud zbytek souboru ne)\r
+Mezi jednotlivymy logickymy celky (Mistnosti, rozhovory, boje, dny, podkapitoly) vynechavejte dostatecny pocet volnych radek\r
+Ve hre pokud mozno nepouzivejte html tagy (brzy budou enginy pro jine platformy, nez web)\r
+\r
+Obsah souboru:\r
+\r
+První øádek je vyhrazen pro informace o hre - obsahuje ( oddìleno rourami - "|" ):\r
+Nadpis|Podnadpis|Kapitola|Popis- napø.: napsal: Autor Rok<br />Pøípadné dal\9aí øádky komentáøe<br />...\r
+\r
+Dal\9aí øádky mohou obsahovat následující:\r
+Text hry...............\r
+[X|Text Odkazu] - Zobrazeni odkazu na radek X se zadanym textem odkazu (na psani her pro OGB potrebujete krome napadu jen obycejny textovy editor s cislovanim radek.)\r
+{1\\2\\3\\4\\...\\X} - Nahodny vyber z techto X radku a zobrazeni odkazu na tento radek.\r
+%soubor.txt% - Zobrazeni odkazu na soubor.txt jako text bude pouzito jmeno souboru. Pouziti napr.: rozdeleni hry po kapitolach. (jeste neni implementovano!!!)
\ No newline at end of file